Jag är inte rädd för mörkret. Och jag tror inte på omprov.

Jag förstår om ni inte riktigt fattade skämtet i förra inlägget. Men det är min å Matildas humor. Ni kan skylla på vår pappa eftersom den är så otroligt dålig.

Har iaf en otroligt stressig vecka. Så vi får se om jag hinner skriva något. Imorgon kryssar vi iaf för NO-provet, då har vi bara Franska och engelska kvar tror jag. Nej, idrott förresten. Tack för den. Men på torsdag eftermiddag är det lungt igen. Då kan jag bara slappna av. Och på fredag, ska det bli mysigt, sen ska jag åka flygplan på lördag eftersom jag ska spendera en hel vecka med mysiga människor i Zermatt. Ska i alla fall plugga lite mer, sen sova. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0