This city never sleeps at night.

Ey. Är i El Stockholmo nu, vilket betyder att uppdateringen kommer bli mycket bättre!
Höstlovet har iaf varit jättemysigt. Jag och Lina chillade mest. I torsdags var vi i Norrtälje men jag hittade inget. Sen i fredags åkte vi som sagt in till stan och tillbringade kvällen med Sally, Ella, Ella, Ullis, Omayda och Olivia. Sen åkte jag ut till Tulka igår för att åka in till stan igen idag, jobbig, men fan, det var värt det. Huhu, alla mina vänner är så underbaaaaraaa! What a lovebomb...

Jaa, ska till tandläkaren imorrn kl.9.30, vilket betyder att jag får lite sovmorgon. Jag måste iaf ta itu med lite saker nu, men jag skriver innan jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0