...tagga matteprov...

Usch, känner mig fett stressad för matteprovet. Vet redan att jag är godkänd för vi har redan haft E-prov. Men på fredag har vi D-A prov och man vill ju inte bara ha E. Sen har jag inte så mycket tid för att plugga imorrn, ska färga ögonbryn, packa, osv. Men det får funka på något sätt, måste tänka strategiskt. Jag får ta med mig matteböckerna imorrn som mina bebisar helt enkelt.

Ja, jag har pluggat innan, men jag vill känna mig säker till 110% och inte bara till 100%

Nej, usch. Nog om det. Ska till tandläkarn imorrn igen, så jag missar typ halva franskan. Kanske missar verb-testet om vi inte har det i slutet. Men jag har ju pluggat ändå, man är ju ambitiös, typ.
Känner att det verkar som att hela mitt liv handlar om plugg, eftersom det är allt jag skriver om, dock gör det ju inte det. Vilket jag är glad för. Jaja, skriver mer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0