Kaaaooooos..O.o

Jag skulle ju till tandläkaren idag. Så, jag går dit jag "brukar" gå, kommer 20 min för tidigt, så jag får stå och vänta utomhus. Sen ringer pappa, tre minuter efter att tandläkartiden "börjat" och vi kommer på att jag hade en tandläkartid på Drottninggatan och inte Vallhallavägen. Så, han säger åt mig att åka till skolan så bokar han en annan tid. Sen, när jag står på tunnelbanan vid Stadion, ringer pappa igen, och säger att om jag orkar så kunde jag åka till tandläkaren på Drottninggatan och ta en annan tid 10.15 istället. Så, snäll som jag är gör jag ju det. Nu är jag där, och om det blir nåt mer krångel kommer jag inte tycka om tandläkartider nåt mer, det har jag bestämt mig för. Jag som trodde att den här morgonen skulle bli helt ok...uuuuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0