Åh, franska verb. Kiss me, kill me

Har spenderat kvällen med min franskabok...och engelskabok...och KiK med Philip. Vilket liv jag har.
Men det är lite läxor tills imorrn. Det som var bra idag var att det var bra stämning i gänget så vi gick runt å var småflummiga hela dagen, sen köpte jag byxorna som jag trånat efter i evigheter nu (känns det som, dock har jag baa varit sugen på att köpa dom i högst en månad, och jag kände att det var dags nu...och ja, bild kommer upp nån gång.)
Lunchen idag var inte alls tilltalande så jag var inte riktigt helt mätt när lunchrasten var över. Dock fick jag fika efteråt och middagen var god så jag är topp notch ändå.
Som att ni bryr er om allt det här?

Jaja, ska hoppas på att få se lite film innan jag sover. Jag skriver nog mer innan läggdags, men annars blir det här mitt godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0