Vad ska jag skriva här då?

Jag hatar rubriker. De är mina fiender.
För övrigt har jag inte haft någon speciellt för mig idag förutom skolan där det typ inte hände nått alls! Imorgon slutar vi tidigt, tidigt så jag tänkte kolla om jag kunde få med mig några kompisar till Liljeholmen för att inhandla några saker. Annars följer jag med Lina i slutet på månaden och shoppar lite istället. Men någen gång ska det då bli av! Jaja, det är 25/1, vilket betyder att det är mindre än en månad kvar till min födelsedag som är den 24/2! Haha, jag önskar mig bl.a.:


Tyg-påsarna ni vet!
Objektiv
Presentkort på hela Liljeholmens galleria!
Bankomatkort.
Presentkort på monki
Pengar
Skor.


Jo, men det var väl i stort sett det jag önskar mig. Tror jag. Hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0