Trååååk!

Sitter och väntar på mamma...
Gör absolut ingenting mer, för det finns inget annat att hitta på!

Gode gud, snälla gör s'att jag får en muffins på vägen hem!

Jojo. Det är väl det jag gör. Inget mer? Nej. Jag är inte bara lite nöjd med skjortan jag köpte igår. Smink blev det dock inget, fast det kan jag kolla på nån annan gång, förresten finns det billigare ställen att köpa smink på än Åhléns. Det jag egentligen hade tänkt inhandla igår:

Eyeliner-make up store

Ögonskugga-make up store

Foundation(?)-make up store alt.IsaDora

Läppstift-make up store (möjligt att jag inhandlar det senare på topshop istället)

Mascara-Kanebo, favoriten är på väg att begravas har jag en stor känsla av.

Hejdå snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0