Svar på tal.

fråga: på julshowen sjunger vi om tomten som du vet (du är med)
och vi sjunger vi tror på tomten....
frågan är: tror maja på tomten hahahah !!!
du e som sakt lite crazy (på ett bra sätt)

Svar: Haha, tur att jag vet vem du är, annars skulle jag bli något fundersam!
Jojo, visst sjöng vi att vi trodde på tomten, men det är tyvärr inget jag kan instämma i!
Puss pårej, Lina!




Fråga:
Hmm..Då ska vi se! haha <3
Nämn en dum person:
Du vinner en miljon! vad gör du?:
Sista sidan kvar i din dagbok, vad skriver du (konstig fråga.. <3):
Är du pank?:
(var ego!) är du snygg:
Haha, jätte konstiga frågor :D

Svar:
En dum person: hmmm, jag själv?
Om jag skulle vinna en miljon: skänka en andel, och spara, kanske inhandla lite mer till mitt fotointresse också.
Vad jag skulle skriva i sista sidan på min dagbok: Jojomän, en mycket konstig fråga! Det vet jag inte, möjligtvis en sammanfattning eller sådär, om jag nu hade en dagbok!
Är du pank?: Om man inte räknar med presentkorten jag fått så är jag relativt nära på att bli pank! Dock så har jag ett privat sparkonto på banken som jag kan börja använda själv utan att fråga föräldrarna först när jag blir 18 år, om man räknar med den så är jag faktiskt lång ifrån pank. Men jag räknar inte med den ännu så ja, ganska!
är du snygg: Jag tänker faktiskt inte säga att jag är ful, alltså så ful så att man kollar på mig med avsmak, för det tror jag inte. Men jag skulle nog aldrig kunna säga att jag är snygg.
Haha, puss pårej också, Alva!




Fråga:
Favorit affär?
Favorit mat?
Favorit film?
Vem är din bästavän?
Om du bara fick ta med dig tre saker till en öde ö, vad skulle det vara?
Älskar dig, puss! <3
Svar:
Favorit affär?: Eeeehm, Monki, topshop? Det varierar ju förjävligt!
Favorit mat? Just nu: Pappas kycklinggryta (muuums) Lasagne, osv!
Favorit film? Just nu är det en tv-serie som heter Merlin och filmen 27 dresses.
Vem är din bästavän? inte färre personer än 14 stycken iaf!
Om du bara fick ta med dig tre saker till en öde ö, vad skulle det vara?: Jomen nu gjorde du det svårt för mig... Nån jag kan skratta med, En ask med After Eight (som aldrig tog slut) eller en burk SIA choklad-glass (också den never ending), och nått annat bra!
Puss på dej Ella, jag älskarej med!
Mycket försenade svar, det är jag mycket medvaten om! Hejdå så länge!


Kommentarer
Postat av: Lina !!

Vad då puss på dig lina !??



Det var inte jag som skrev fråga hahhahaha

<3333

Men puss på dig du också !!<3

2012-01-14 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0