Skönt att jag aldrig blir 25 för ögonen svider och hjärtat bräns. Skönt att jag aldrig blir 25 ungdomen brinner, ge mig eld!

Vad Skönt att jag aldrig blir 25 för Sysifos ska till himmelen, jag svär att jag aldrig blir 25, igen.
Oskar Linnros-25


Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray. Mina fina ungar. Och om NÅGON kommer och kränker dom så ska jag...bli arg. Nej, men jag skulle helt seriöst dö utan deras musik. Ush, ush! Blä, blä! Fy, fy! Aj, aj!



Okokt. Grönsak. Bor. I. En. Villa. I. Akalla. Och. Bakar. Bullar. För. Fulla. Muggar.
Hahahahaha, jo men det var flummigt! Ursäkta, ursäkta.
Vet ni vad ni kan göra om ni tråkar? KOMMENTERA! Det skulle nämligen vara kul att få höra vad ni har för er en dag som denna! Hör av er! Hör av sig! Hör av du! Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0