Phew 😖

Kom pÄ att jag faktiskt inte ligger sÄ fruktansvÀrt dÄligt till. Kan slÀppa taget om detta lite nu, och fortsÀtta se are nÀr jag rensat tankarna lite (om du inte fattar vad jag snackar om, se inlÀgget nedan!) faktiskt, sÄ har jag skrivit om allt, bara att jag mÄste fÄ ihop det till nÄgonting nu!
Sen Àr det bara lite bilder och lite saker jag ska fixa till det muntliga framförandet, sedan Àr allt claro och en stor tyngd kommer lyftas frÄn mina axlar! Maja fixar allt, till och med extrem-jobbiga So/No-lÀxor som egentligen borde fÄ mer tid att fixas till! Sen kan jag bara slappa, kanske öva pÄ det muntliga en gÄng framför spegeln och sedan slappa lite till. Kanske trÀffa en kompis imorgon utan att kÀnna nÄgon Ängest av ogjorda lÀxor över huvud taget, för de existerar inte lÀngre! Jag har utplÄnat dom!

Men det Àr ifs nÀr jag har skrivit in allt i datorn till en relativt fungerande text, förberett "talet" och lagt till nÄgra fÄ bilder... Àn ska vi inte ropa Hej!
Fast snart ska vi göra det, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0