Jag säger bara det!

Idag var jag i skolan. Det var kul och jag träffade massor av nya vänner.

Nej, jag skämta, men idag kände jag mig lagom frisk so i went to school. Dock var gympan sådär ganska jobbig så nu har jag lite härlig torrhosta! Fint, fint! Ja, ni ser ju att skolan drabbar mitt bloggande, asså, det blir ju färre inlägg när jag är i skolan, men nu är det helg! Today, kommer lite vänner från fina Borås och sover över till imorrn. Imorrn är det då öppet hus på min skola, vi får se om jag kan komma, jag ska iaf åka med pappa i hans nya bil och lämna lite kakor och sånt. På kvällen då kommer antagligen Ella N hit och sover över. Härligt, härligt! På söndag åker väl jag till frisören. Men det är då!

Ja, tänkte iaf släppa loss med lite Snook-musik nu! Hejdå! See yaaaa!
(förresten, förlåt för mitt förra Depp-inlägg men jaja).

(Jojomänsan fattas bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0