Bloggar från Chicago.

-Ella, du har fel! Jag kommer hem imorgon (lördag) klockan 17-nånting svensk tid!-

Hej! Sitter i Chicago nu, intressant huh?
Klockan är 19.55 här och jag ska snart sätta mig på nästa flygplan för att mellanlanda i London, den flygresan tar väl 7 h &40 min. -.-

Joo, jag har bara en sista fråga innan flygplansläget slås på:
-Är det normalt att sitta och gråta när man lämnar ett land bakom sig? Jag kanske är skitskum?
Men jag träffade så fruktansvärt många fina människor på båten, och innan man visste ordet av hade omgivningen och alla dessa människor blivit ett andra hem. Nu känns Sverige, Stockholm, karlavägen, Kulturama och till och med alla underbara kompisar där hemma så långt bort det kan komma. En sak vet jag: jag kommer sakna allt, inte bara värmen och det turkosa havet. SEADREAM, see you soon!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0