Vem är du?

Nej, nu är jag ju lite nyfiken, över 1000 sidvisningar idag...


Vilka är ni som läser min blogg, och hur kommer det sig att jag har nästan 700 unika besökare idag? Är det nån liten alla hjätans dag-present eller? Jag blir bara lite nyfiken! Nu får jag väl ta och hitta min sladd så att jag kan ladda över bilder från systemkameran till datorn så att ni kan få bättre bilder också, allt för er!<3
Jag och pappa var i alla fall på klädbutiken cross idag och tittade efter en skidjacka, och hittade en fin som det även var 40% rabatt på. Kul, kul! (den kommer upp på bloggen senare idag eller imorgon.) Förövrigt kunde jag mer på NO:n är vad jag först trodde, så nu har jag mina förhoppningar om att det ska gå bra! Svik inte mig själv Maja!
Lite egopics-bomb kommer snart!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0