Hej.

Heej! Förlåt för att jag inte har bloggat!! Men jag har haft fullt upp med midsommar, strand och kompisar!!
Jag har haft en trevlig vecka och midsommar men idag var det dags att åka hem till stan (-.-), jag åker dock senare på eftermiddagen hem till mammas gård/landställe, och sen, tidigt på fredag morgon tar jag bussen därifrån in till stan, möter Ulrika (<3<3) och sen åker jag, Ulrika och pappa till hans land igen! Hallelulia! Då är det verkligen sommar!!! <3 <3 <3
Just nu sitter jag bara oh bloggar. Funderar på om jag ska ta en varm, härlig dush.
Jaja, jag återkommer sen! Puss!!!<3/

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej!

Trevligt att Du har kommit igång med bloggandet (och shoppandet oxå!!) Grattis till Din nya dator. Jag antar att det innebär att Du numera alltid är uppkopplad? Jag skulle gärna vilja hae en mail från Dig för jag har inte din adress.



Kuss o pram

2011-07-03 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0