Haha

Förlåt för inlägget innan men jag skulle äta och lägga undan MIN NYA MACBOOK PRO!!!!!!<3<3<3 mihihi! Jag blev med Mac idag. Men först ska jag berätta lite om gröna lund igår. De öppnade kl.12.00 igår så innan det var jag och Matilda och kollade efter ballerinaskor till mig (jag visar sen) vi hittade 2 par på skopunkten. :) Sen gick vi och lämnade skorna hemma hos Matilda och gick och åt japansk mat på Samuraj (på östermalm) Efter det började vi till Gröna Lund. Vi var på grönan till typ 17.00 (?) och när vi stod i kön till Katapulten (uppskjutet)
så började det plötsligt spöregna+hagla, och när vi hörde att det började åska så tänkte vi att det kanske inte var nån bra idé att åka upp 55 meter i luften när det åskar så vi sprang verkligen till skåpen borta vid spökhusen oh hämtade våra grejer (som vi alltså hade låst in i ett skåp) och sen sprang till utgången och tog första bästa taxi hem eftersom taxichauffören lyckligtvis var så snäll så att hal lät oss (två genomblöta, helblöta, och dränkta tjejer) åka i hans taxi. Haha, alla på Grönan som stod under tak kollade på oss som att vi vore galna,  och vi var ju galet blöta.
(på tal om galet, vi vågade åka Insane, och det var helt... insane!! Citat av Matilda)
Sen åkte vi hem, blev torra, tog mitt täcke och satte oss framför tv:n med chips :) Sen kom pappa hem och lagade mat till oss.
Myspys-dag!! <3<3
Idag så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra på morgonen.
Men jag gick upp och gjorde lite frukost.
Sen ringde pappa!! Och sa att han och Matilda skulle till Apple Store och kolla på en dator.
(för det är ju han och mamma som har tillgång till mitt sparkonto)
Se blev jag plötsligt med Mac, och gick hem till Matilda som hade tagit med min Mac hem till henne
så  jag hämtade den där och startade den, när jag fick reda på att Elektra (en kompsi som jag inte träffat på mer än 2 år) kunde träffas så efter en stund kom Matilda på att jag skulle laga lunch (haha) så jag skyndade mig hem och lagade lite lunch och åkte mot slussen för att träffa Elektra.
Vi visste att vi skulle fika men vi visste inte var vi skulle göra det så vi gick från slussen och kom på att vi kunde fika på Muffin Bakery som ligger på Linnégatan så vi gick ända dit, fikade och gick sen hem till mig.
Jag visade henne runt i lägenheten (eftersom hon inte har sett det, vi flyttade ju dit för typ 2 år sen)
Sen kollade vi på tv och tog lite kort (laddar kanske upp sen) och sen helt plötsligt kom pappa som sa att vi skulle plocka ihop och ta oss till fotbollen. Så Elektra hängde med oss till tuben (tunnelbanan) och åkte med oss till gamla stan (fast hon fortsatte ju hemåt) och nu sitter vi här och kollar på fotboll på tv på nån konstig restaurang/bar med en av pappas kompis.
Haha, nu har jag kommit ikapp igen ;)
Jag när jag precis hade kommit hem med datorn, haha<3<3
Puss! Återkommer sen!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0