Åker hem idag

Tjena tjena!! <3
Papppa fyller år idaaaag!!!! Grattiis!!
Ja, iaf, jag åker därför hem till papppa idag kl.15.50 typ,
sen ska vi på "födelsedagsmiddag". Vi får se var, om det inte regnar
tror jag att det blir Gondolen :) Wiie, de har så god creme bruleé där!!
Hihi.

 

På tisdag och onsdag kommer pappa jobba, då kommer jag vara med Elektra (på onsdagen)
Och på tisdag vet jag inte, men förhoppningsvis kommer Matilda (syster) skippa
jobbet så att vi kan ka en lillasyster-storasyster dag!!! :3
Får snacka med Mattox (matilda alltså) om det!

Haha, och med pappsen om mitt sparkonto, jag vill ju kööpa en datooor.
(haha, om ni inte hajar, bläddra ner lite så kommer ett inlägg om det) :3
Mina datooorer är så koooonstigaaaa!!!!
De vill inte stänga av sig ibland, ibland hakar de upp sig utan vidare, osv!!
-.-
Det är nog dels därför jag inte bloggar så mycket! -.-
Fast jaja, de är väl ganska gamla, men det är ju fortfatande jobbigt.


Jag just nu! (oj vad jag ser sne ut!)

Och, som jag skrev i ett annat inlägg:

Om jag inte bloggar ordentligt: Säg till mig på skarpen!!<3<3 Pusspuss!!


Kommentarer
Postat av: sara

du e så himla fiiin älskar dej <3

2011-06-20 @ 21:59:29
URL: http://loover.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0