Ni börjar nog bli vana...

Hej (igen). det var länge sen sist, jag vet.
Men jag är nog något av en periodare (haha) så om jag börjar blogga så bloggar jag jätte mycket
ett tag, men sen så gar jag inte tid, så orkar jag inte och bloggar typ inte på en vecka (eller mer)
och sen tänker jag att jag kan blogga, och så håller det på så ;)
Jag kom i alla fall med flygplan till pappa igår, åkte från Arlanda och landade på landvetter i Göteborg.
Idag har jag inte gjort något mer än att spela tennis, ätit och typ softat ;)
Sitter nu och  lyssnar på musik och bloggar.
Ska inte göra så mycket idag, fast imorgon ska pappa åka till Falkenberg till en bar och kolla på en kompis
vars kompis, och hans band (?) spelar, men det är 18-års gräns där så jag tror att jag är hos en killkompis då ;)
kommer bli kul! Visar outfit då (?). Ska i alla fall försöka!! <3<3
Tidigare imorgon spelar jag tennis (12.00-13.00), åker hem och äter lunch och gör ingenting efter det
till kvällen (som sagt!)
På onsdag klipper jag mig (troligtvis) i Falkenberg, efter att ha spelat tennis på morgonen (igen:))
Köper lite smink och sådär också tror jag,
Men, jag har ett problem! Vet inte hur jag ska klippa mig!!! Haha, jaja, vi får se vad jag bestämmer mig för, visar efter.
Jojo, har nu iaf tagit lite planer.
Men jag har missat att berätta lite saker om vad jag har gjort sen senast:
Ullis, jag och pappa åkte till landet och var där i en vecka, den lördagen åkte vi till Danmark, där hittade vi Abercrombie and Fitch (min favoritbutik) sen gick vi på ett tivoli som hette Tivoli (XD)
Ullis åkte hen torsdagen därpå och jag åkte till mamma på söndagen.
Hos mamma hände det mycket, bla: vi fick får och höns, mamma fyllde år :)
Sen, igår, åkte jag som sagt tillbaka till pappa och ska vara här i 2 veckor!
Nu ska jag och far kolla efter Kantareller!! (haha) Önska oss lycka till! Återkommer sen!
Puss!
Me and the Miffo-boyyyy!!<3<3<3 (jag i en tröja från Abercrombie and Fitch, får ta och visa
upp mina fynd där ifrån snart, men inte den här gången, för nu ska jag gåååå!)
Puss igen!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0