Min morgon :)

Hej! Det var trevligt igår! Men pappa tvingade hem mig 23.30 -.- men jaja!
Idag vaknade jag 10.30 och gick och åt frukost i lugn och ro, var färdig ungefär 10.25, och slog på datorn, kollade på mina mail på facebook, hade fått ett mail från en kompis som jag spelar tennis med (delvis) det stod:
Maja! :O vi ska spela match tillsammans imrgon kl 11! Mot Mariann o Emma! ;) ses imorgon! Kram
Som jag då inte hade sett igår, då jag fick det, gissa om jag blev stressad? Och pappa satt och var så lugn, och snackade i telefon, för han trodde att "det regnar ju så mycket, det blir säkert ingenting!"
Men jag sa att jag tyckte att vi skulle dit och kolla ändå så jag stressade iväg ner till mitt rum och bytte om, sen ringde en av våra tennsitränare och frågade om jag visste att jag hade en match klockan 11.00,
sen stressade vi iväg till tennisbanan där de stod och spelade lite/värmde upp för att både jag och den andra tennistränaren var försenad, så jag hoppade in och värmde upp lite tillsammans med dom.
I allafall, efter en jämn match vann i alla fall Mariann och Emma, grattis till det!
Jag ska spela en singel-match sen, nån gång, men våran tränare ringde igen idag och sa att tiden som jag hade till singel-match idag var inställd, så nu sitter jag här och tar det lungt. Ikväll ska vi laga födelsedagsmiddag för Calle, som fyller år imorgon.
Jaja, jag skriver mer sen!<3<3
Haha, jag för en liten stund sen;) <3<3

Kommentarer
Postat av: adaamboii

sv: aaaawww taaack :D!! hiiii <a)

2011-07-25 @ 10:16:45
URL: http://lifeofadaam.blogg.se/
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: tack :D

2011-07-26 @ 11:16:12
URL: http://tiepamandahh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0