:/

Heej! Förlåt för ingen uppdatering igår men det var stress hela dagen:
Jag vaknade kl.11 av att en kompis helt oväntat kom på besök :) (hon har också landställe här)
Hon frågade om jag ville vara med i sandslotts-tävlingen kl.14 och jag sa jag,
men det var ju bara 1 problem, klockan var 11, och jag har tennis kl.12 så jag skyndade mig, och fick skjuts
till tennisen.
Och eftersom den börjar kl.12, så slutar den alltså klockan 13.00 och man skulle anmäla sig till den där tävlingen
klockan 13.30, och jag behövde lunch! Sååå, jag skyndar mig hem och byter om, blöter håret lite och äter.
Sen kommer jag fram till stranden som Gabbi (min kompis) badar på, och som tävlingen håller till på och möter
henne och hennes kusin på vägen, de ska hämta saker till tävlingen.
Jag går till våran plats på stranden och möter hennes lillebror där.
Snart börjar tävlingen. och efter tävlingen går jag hem till Gabbi och stannar där till ungefär 17.30
sen får jag skjuts hem och äter lite snabbt för att Calle (min bror om någon har missat det) ska spela tennis, och vi
ska handla.
Att handla tar ungefär 2 h (?) haha. Och sen kommer jag hem, gör iordning mig, lyssnar på musik,
läser lite och går och lägger mig (jag har ju varit uppe till typ 01.30 i typ 2 dagar så jag har varit lire trött eftersom jag också har tider att passa på morgonen, så jag somnar väl ungefär kl.23.00)
Och förresten, frisören som jag går och klipper mig hos i Falkenberg hade fullbokat igår, så jag ska klippa mig idag, kl.17.30 istället.
Jag just nu i alla fall (i tenniskläder) :
Haha...<3<3 puuus, bloggar efter tennisen! (det kanske blir ett till innan tennisen också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0