New York

Ni undrar säkert över rubriken?
Haha, rubriken är som den är för att jag just nu tuggar tuggumi med smak
av passionberry twist från, just det! New York! (det stora äpplet)<333
*saknar*

Jag var ju i New York i somras, längtar tillbaka.
Sanningen är att jag faktiskt kände mig väldigt hemma där.
Och jag hittade fina kläder också.
Min favoritbutik (som inte finns i Sverige)
finns där, och i London som vi var i förra vintern, men då
var jag så liten så alla kläder var för småXD
Hahah
Jag gick runt i den trånga, mörka, högljudda, parfymerade miljön
och undrade vad jag gjorde där.

Isomras gick vi dit igen, fast till de affären benägen i New York
så klart.
Först ville jag inte dit, men när vi kom in såg jag först ett plagg,
och ett till, och ett till,
och ett till, och ett... ja, ni förstår.

Sen vile jag dit igen dagen efter eftersom jag hade sett en JÄTTEFIN
tröja där dagen innan, på vägen upp till den våningen hittade jag ett plagg,
och ett till, och ett till, och ett till.
Hahah, till slut kom vi fram till "the shirt of my dreams":


Haha.

Abercrombie and Fitch in my heart 4-ever!<3
Man kommer inte därifrån tomhänt (inte jag!)

Sen var det ju såklart inte kläder bara där ifrån,
men jag fick en ny favoritaffär.
Ja, jag saknar i alla fall shoppingen, miljön,
folket i New York!<3

I nästa inlägg berättar jag om årets resa till Egypten!<3

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0