Morr...

...På mig själv för att jag inte har bloggat!
Varför?
Först, mycket med julshow

Sen, julafton och de sista inköpen

Senare, Fick Iphone och har mest varit innte på den, kan inte blogga eftersom
jag inte har blogg.se app (Ännu!)


Senare än senare, Vi åkte till Egypten en vecka<3


Efter det, vi åkte till landet över helgen


Nu, Sitter på Tulka och bloggar om att jag inte har
bloggat på länge och om varför... Tråkigt?
Jag förstår det, bloggar ju bara om min ångest över att jag inte har
bloggat.
Och ärligt talat, jag har lite ångest.
Men jag är glad ändå!

Idag har jag inga planer förutom att jag ska baka sockerbullar ^.^
Hihi, det var länge sen jag bakade, säkert en MÅNAD sen! Det ska bli härligt att baka igen!
Har saknat det! Yippiee!
Nu ska jag ge er en liten för-titt på albumet "tillsammans är man mindre ensam"


Sånhär är jag oftast...


Okey, vi gjorde ansiktsmasker av avocado och "choklad"
(Lina köpte en mask som luktade choklad men jag är ju
allergisk mot parfym så jag tog avocado)

Lina med sin choklad-mask


Jag med avocado mask...


Hehe, bild på mig i bilen... ^.^

Ja, en liten visning på ett facebook-album som troligtvis kommer
nästa vecka...
Ha det så kul så hör jag förhoppningsvis av mig senare idag ^.^

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0