Misslyckad Bildbomb!

Hejsan! Det gick väl inte jätte bra eftersom jag inte vet vad nilfons hemsida heter?:O Här kommer i alla fall en liten bildbomb; Ehm, det gick tydligen inte att ladda upp bilder på ajfönen (iPhonen) -.- sorryyyy! Skulle gärna vela men men. Ni får väl vänta lite. Imorgon är det Kulturamas 10:års jubileum OCH Ella N:s födelsedag!<3 det är nåt mer också, men det har jag glömt... JO! Jag ska ju ta hål i öronen imorgon för 2:a gången! Förra gången växte de ihop-.- önska mig lycka till! Aaaah! Jag längtar efter skorna! (kolla in inlägget under om du inte riktigt hajar!) de är då snyggish! :p Men jaja, nu ska jag kolla lite på Google om jag kan hitta Nilfons hemsida^^ hejdå! I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0