Inget...

Hejsan! Vaknade för... ehm, ganska länge sen? Av att de tar bort golvet (renoverar här i Tulka, Nya golv, nytt tak, nytt kök och blabla)
God morgon? Njaaa...
Kanske inte riktigt.
Men allt är i alla fall frid och fröjd. Jag börjar skolan imorhon, det kommer
bli supeeerkuuul! Hihi.
Jag är ingen sån som gillar lov speciellt mycket. ;)

Men, men... Ska i alla fall inte göra mycket alls idag.
Är faktisk ganska uttråkad, saknar alla kompisar så att det värker.
Ella var nyss inne, vi chattade, men sen skulle hon till Amanda.<3 :/
Juppsi. Ska bjuda på en bild:


Hahah, jag i bilen ;)

Dagens slitna outfit ;):


Tröja: Only (lite liten?)
Tights: Åhlens (trasiga, lite små)

Haha, slängde bara på mig nåt. Ska ju ändå inte göra nåt,
fast tröjan tycker  jag är lite söt, med en groda XD
Hahah.  Jaja, bloggar igen om en liten stuund! Hidå så länge!

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0