Haha

Hejsan, har inget att skriva om, det är därför jag inte har bloggat de sista två dagarna heller. Men nu tänkte jag i alla fall blogga ändå. Idag var jag och Lina först i Globen, sen bestämde vi oss för att åka till Monki vid Slussen, Lina shoppade dock mer än mig för att jag sparar pengar till ett par skor som jag egentligen har råd med fast man vill ju inte vara nästan pank när man har är nöjd med köpet av sina drömskor^^ Hoppas bara att jag hittar dom, för de var verkligen speciella! Jag älskar de skorna, jag måste bara få tag på de, jag har gått runt och drömt om de, sen när jag tänkte köpa de i söndags på Nilfon på biblioteksgatan men jag såg dom inte där:( Buhuuu, men jag får väl försöka senare när våren är på väg. Jag är så otålig för de är så snyyygga!!!!<3 ska gå in på nilfon:s hemsida och kolla.^^ Önska mig lycka till!<3 jag återkommer snart! I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0