Egypten.

Tjena.
Sitter med Lina, hon ska slagga hos mig.
XD
Tjae, som jag lova ska jag berätta om Egypten.

Det var varmt.
Vi satt och åt i kortbyxor på frukost+lunch,
vid middagstid var det dock lite för kallt.

Jag shoppade inte så mycket.
Bara två tjocktröjor:



Framsida och baksida på den ena, den andra ligger tyvärr i
tvätten, visar den nån annan gångXD

Det stormade dock en dag-.-
I Egypten? Otur med vädret? Haha.
Vi var på nyårsfest i ett stort tält och
snorklade i röda havet.

Annars låg vi väl bara vid poolen, åt,
gick på promenad, shoppade, joggade, spelade Yatzy.

Men det var ju skönt att komma iväg till värmen ett tag, är så himla kyligt
här i käraste Sverige just nu ju!

Vi just nu i alla fall:




Haha.<3

Tror att vi ska baka snart^^
Ska bli KUUUL!
Inget mer att skriva<3 hör av mig sen!<3 BYE!

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0