Eftermiddag med Sindra och Ullis!<3<3

Hejsan!
Ni vet väl varför jag inte har bloggat?
För att vi inte har nåt internet i mammas
lägenhet ni vet?XD
Vi stannade i alla fall i lägenheten över helgen,
jag gick på en fest på lördagen och bio med sötaste Sindra
på söndagen.
Fredagen var vi på teater:



Kul! 4,5/5 stjärnor!XD Congraaatz!

Idag följde i alla fall Sindra och Ullis med hem,
Flumm! Också det kul! Skulle kunna säga att jag lever livet!XD (igeen!)
Vi gjorde inte så mycket...
hade mest kul! Kl.18 åkte de hem :(
Sen åt jag och pappa middag och snart är det dags för
HALV ÅTTA HOS MIG!XD
Hahah, kul.

Imorgon börjar vi 8.40,
jag ska i alla fall gå nu, ha det topp, topp!

I FRIHET ÄR JAG FÅNGEN!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0