Zoombie...

Heeej! Jag känner mig som en liten zoombie, är jättetrött alltså.
Jag har inte hunnit berätta det men jag och min kompis Lina<3 var på grönan idag, fast först som hon över (lördag-söndag), vi gick och la oss kl.23.15 kanske och så somnade vi.
När jag vaknade var Lina redan vaken, vi låg och pratade och skrattade en stund, när jag frågade vad klockan var...
Lina tog fram sin mobil, "Fem över halv"
"fem över halv vadå?"
"Eeeh, fyra...Va?! Fyra, min klocka måste gå fel"
Jag hörde inte riktigt att hon sa fyra, så jag kollade på min mobil...
"Vaaaa?! 04.38????"
Jag tappade hakan, vi pratade en liten stund om att det faktiskt var orimligt, och sen gick vi ner till klockan som vi har i köket för att kontrollera, 04.45, jaha, då var det bara och vänta, vi trodde inte att vi kunde somna om eftersom vi redan "piggnat" upp, så det är alltså därför jag känner mig som en zoombie, ungefär som de som vi mötte i spökhuset på grönan?
Hihi, men vi fick ganska roliga bilder och så, på Grönan var man ju inte trött, men sen när man satte sig i bilen och kopplade av så var det verkligen svårt att inte somna, igentligen borde jag gå och lägga mig, men det är sista avsnitet av Parlamentet idag, vilket jag inte vill missa.
Så, ja, jag tror att jag borstar tänderna i en pause så att jag kan "springa" rakt i säng sen när pogrammet e slut.
Aaah, håller på att däcka ihop, somna och tappa huvet så att det kommer på tangentbordet:D
Jag är i alla fall sugen på glass, vad jag nu fick det ifrån
Ja men puss puss!

ville lägga upp nån bild bara, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0