Ska cykla till skansen idag

Heeeej! Idag ska jag och pappa cykla till skansen, det kommer bli roligt, och det är ju så fint väder. Ja i alla fall, vi ska snart äta något snabbt tror jag och sen ska vi väl gå. Det kommer bli roligt (säger/skriver jag igen) eftersom att djuren kanske har fått ungar, det brukar de ju få såhär års. Men det finns någonting dåligt med att vi ska cykla så "sent" eftersom att jag troligtn missar halv åtta hos mig:/ Jaja! Jag kan ju kolla på tv4play.se. Och på tal om det så tänkte jag att jag kunde göra en liten jämnförelse mellan;


lillmiffo

och

Miffo som han är idag!

ÄLSKAR DIIIG MIFF!!!///

 

Miiiig!! Puss på dig och er alla andra!//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0