MIFFO<33333

Hej, ska lägga ut lite bilder på Miffo<333 som ni säkert redan förstått så menar jag i alla fall ingenting illa med Miffos namn. Det var mamma som kom på det, när Miffo var liten, för att då var han lite så men, nu är han jättesöt, förresten så är namnet ganska gulligt om man inte tänker på betydelsen i det hela :) ja, i alla fall så ska jag lägga ut lite bilder på miffo och två av dem kan ni oxå se på inlägget innan;

I för sig var det en ganska konstig bild för att jag zomade lite...

 

Den bilden är med på förra inlägget oxå ju...

 

Och den här oxå, då han var liten...fast även om han var lite muppsd så var han ganska söt då oxå, men när han var ännu mindre, då såg han lite konstig ut :D

 

SÖTIS!

 

Ja, han tar i stort sätt över halva mitt hjärta, inte illa men´t!

 

Om man kollar lite närmare ser det ut som om svansen kommer ut genom väggen...

 

Love him!<33

 

Ni kanske börjar bli trötta på mitt tjat men JAG ÄLSKAR HONOM, med betoning på älskar!!!!!!

 

Ja, det var, ehm "allt", jag har fler bilder men om jag tar alla så skulle ni somna:D Hihi. Men jag återkommer strax! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0