Eeehm...

Heej, jag är ledsen att jag inte har skrivit men asså det är så att vi inte har något internet i övernattningslägenheten, ni vet lägenheten som vi har som vi sover i på vardagarna så att jag slipper gå utt kl. 5.00? Ja, den lägenheten i alla fall, eftersom vi inte fått nån såndära kod eller vad det var...:D Ja, annars vet jag inte vad jag ska skriva om... JO, Robin har haft en här, som heter anton, han var ganska trevlig. Och annars? Ja, jag mår bra, har lite hosta men det går förhoppningsvis över snart. Jag ska baka muffins i eftermiddag. Och på torsdag ska jag och några kompisar spela in en musikvideo som vi har kommit på<3 Det kommer bli jätte roligt, vi ska spendera en hel dag hemma hos en bra kompis som heter Julia, vi ska göra lunch (tacos) och några ska baka, so do i! Jag tror att jag ska baka nån After eight-kladdkaka eller sådär, låter gott vaa??:D Det kommer i alla fall bli jätteroligt! Eller vad tror ni? En heldag med kompisarna, på pingstdagen, eller det är väl typ pingstdagen eller annandag pingst på torsdag? Jaja, jag vet i alla fall att vi är lediga och så är det typ kristihimmelsfärd (ska det vara några mellanrum på det? Det kanske det ska, är osäker!)<3 Jaja, Ska ni hitta på något roligt??




Så ful bild på mig! Hehe! Det finns fulare, jag har en där jag ser ut som en utomjording, kanske kan lägga ut den på nästa inlägg... eller vill ni det? Hihi, jaja ska nog i alla fall skriva lite mer idag, men nu ska jag lägga ut lite mer bilder på facebook, vi hörs!!! With lot of love, and hughs!!!! Puss!<333//////


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0