Svar på era frågor.

 Fråga: Vad tyckte du var roligast i london?

 

Svar: Jag tyckte att allt i sin helhet var bra för att om man till exempel inte skulle gått på dirty dancing skulle det inte blivit nån riktig upplevelse och om man inte skulle ätit skulle man ju svultit ihjäl. Haha

 

Fråga: Vem var bäst i dirty dancing?

 

Svar: jag tyckte att många var bra. Huvudrollen som kallades för baby var ju bra men sen var det ett pensionerat par i pjäsen som båda var riktigt roliga.

 

Fråga: vilken mat var godast?

 

Svar: Maten den som vi åt till middag den sista hela dagen var riktigt god! Jag åt biff med "husets" bearniasesås med pommes. Och sen åt vi nån choklad kaka som verkligen liknade chokladfondant till middag.

vet ni vad man kunde beställa till efterätt förresten? Nej, såklart ni inte vet! Man kunde beställa "rabarber fool with shortbread" haha! Asså rabarber idiot med kortbröd... förresten, jag vet inte riktigt hur man stavar rabarber på engelska, jag har för mig att man stavar som på svenska fast att man trycker in ett h någon stans. Men i alla fall, dags att fortsätta.

 

Fråga: Är det kallt på Tulka?

 

Svar: Ja, det är kallt på tulka, alltså dit vi flyttat för er som inte visste det ännu. Det var någon dag som det var 24 minus. Då kunde man inte åka pulka...

 

Fråga: Hur gick nyårsfirandet?

 

Svar: Det gick bra. Vi var på Tulka och firade nyår. Men vi kan ju tyvärr inte ha raketer eftersom då sulle djuren balla ur.

 

Fråga: Har du läst ut stunttjejen.

 

Svar: Stunttjejen, alltså den bok jag Har läst har jag ju läst ut och är nu på tredje boken som inte heter stunttjejen 3 utan superspionen eller något liknande (har bara tappat bort namnet i hjärnan och orkar inte leta efter det).

 

Fråga: favoritbok?

 

Svar: Twilight böckerna tycker jag är jätte bra men så har jag ju andra favoruter så som boken "göra slut" m.m.

 

Fråga: Favoritämne?

Svar: Jag går på en kulturskola och har ämnen så som dans, sång, teater som vi får i sexan, alltså nästa termin och det är mina absoluta favoritämnen men sen tycker jag att det är roligt med svenska och no med mera.

 

Fråga: Hur många katter har du?

Svar:
Som många av er (fast inte hon/han som frågade) vet är att jag har en lite större katt och två som man ser att de fortfarande är kattungar. Den stora heter Miffo (villket faktiskt är ett riktigt gulligt kattnamn om man inte tänker på vad det betyder) och dom små heter Smulan och Ludde.



Fråga:
Favorit låt?

Svar: Jag har ingen speciell Låt som jag sitter och pressar men som jag upprepat många gånger gillar ju snook och förövrigt musikstilen pop.

 

Fråga: Favorit glass?

Svar: Jag gillar nästan alla sorters chokladglass. 




Jag vet att jag inte svarat på alla frågor men det är middagsdags så jag fortsätter sen, jag lovar att det antingen blir senare eller imorgon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0