Stockholm Quality Outlet

Heej! Kunde inte blogga igår. Ska berätta värför.

Kl. 07.00 steg vi upp för att äta frukort och sedan åka till Barkaby (Stockholm Qality outlet som det egentligen heter.) Men det öppnade inte förrän 11.00 så då åkte vi som enligt planerna till Lindormsnäs (gården som vi flyttat ifrån) för att lämna nycklarna till Honom som har köpt gården och äger den nu. Och där fick vi vänta lite eftersom at Stockholm Stad hade något "finger med i spelet" om man säger.  Sedan efter ungefär en timmas väntan åkte vi Till Barkaby som då var öppet och vi var där och shoppade väldigt länge ( i nästa inlägg visar jag vad jag köpte.) Dedan åkte vi hem Till Tulka som vårat nya ställe heter igen. Vi laagade middag och sedan efter middagen kollade vi på en film och sen var det läggdags så jag hade inte någon tid över. Det låtes som om det inte tog så lång tid men eftersom det faktiskt är en och en halv timma med bil här ifrån till Barkaby och en halvtimma med bil från barkaby till Lindormsnäs så tog det lite lång tid att åka eftersom vi spenderade fyra timmar i bil igår ungefär. 

Idag gick jag upp ungefär 9.20 kanske för att göra och äta frukost och sedan gå ut i backen med pulkorna. Vi hittade en ny brant backe med gupp som vi spenderade ganska mycket tid i och efter lunsh ska vi tillbaka dit :)
Jag återkommer i alla fall snart med ett inlägg om vad jag köpte igår på Barkaby. Glöm inte att det är frågestund och att ni får fråga så mycket ni vill. Kram Kram!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var bion?

vilken bio såg du?

med vem? +varför?

har du jobbiga syskon?

hur gamla är de?

vad pluggar de?

har du några tips på vad man kan göra om ens syskon är jobbiga?

vad ska man göra om de bråkar mycket?

är du bra kompis med din låtsasbrorsa? hur gammal är han?

vad har du för tips på vad man kan göra på helgerna?

vad brukar du göra på helgerna?

umgås du mycket med dina föräldrar?

vad brukar ni göra i så fall?

har du många kompisar utanför kulturama?

hur ofta träffar du dem?

har du varit kär nån gång?

är du kär i någon just nu?

jag har en kompis som är jättekär i en kille. de brukar prata och så, plus att de är kompisar men han vet inte att hon är kär i honom. vad ska hon göra tycker du? borde hon säga det bara sådär?



tack för en bra blogg!

2010-01-11 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0