Om ni är snälla så...

Heej! Vet ni vad jag främst av allt vill med min blogg nu... joo, jag vill få mer läsare så om ni är jätte snälla tipsar ni om min blogg till era vänner för att jag vill verkligen få mer läsare. Snälla ni! Jag skulle älska er om ni gjorde något sånt för mig! Jag ska fokusera mer på bloggen. Jag vet att jag inte varit jätte engagerad i bloggen men nu börjar det väl bättra sig så om ni gillar min blogg, snälla gör mig en jätte stor tjänst och hjälp mig. Jag har inte alls mycket besökare. Jag har så få besökare så att jag skämms för att berätta det. Snälla.

Men nog om det nu. Jag har dansat av mig min ilska om man säger så. Hur känns det att julen är över? Jag fyller ändå år snart... Den 24/2. :D I försig är det ju faktiskt 2 månader och 21 dagar kvar ungefär. Jag har lov så jag orkar inte räkna efter så noga. Sitter i alla fall och lyssnar på snook<3<3 Dom är lite fula i munnen men jag struntar i det för att de är ju såååå bra! Men ni får inte glömma att fråga en massa saker! Jag vill så gärna få in mycket frågor, och när ni ändå håller på kan ni ju svara på min "veckans fråga" som du kan se om du bläddrar nedåt. I fall du inte sett det inlägget ännu asså.

Jag ska passa på att Säga grattis till Robin, jag vet, jag har varit irriterad på honom men nu är vi sams igen, ibland blir det så att vi blir lite trötta på varandra och då börjar vi bråka om någon små sak. Ganska onödigt faktiskt men det blir så ibland. Ja, jag vet, jag "packar" er fulla med skitsnack men jag har ju inget vettigt att skriva om. Hehe. Eftersom jag inte har något att skriva om tar jag en Hiss och en diss.

 

 


Flugor.
Jag dissar Flugor för att de är så himla jobbiga, i natt vaknade jag av att en fluga och det var sååå himla jobbigt! Jag gick upp och skulle försöka hitta den och fånga den men jag hittade den inte. Så jag hade lite flug problem inatt. Är det någon av er läsare som gillar flugor? Inte jag i alla fall... nee, nu vill jag prata om något bra så här kommer....

Mina kära katter.
Ni vet ju att jag älskar våra katter vid namn Miff, Smulan och Ludde. Världens bästa! Miff är kelig och lite busig. Smulan är lite tillbakadragen men världens sötaste hona och Ludde är en liten pälsboll på ben som är väldigt busig men ändå kelig. Dom är i alla fall jätte gulliga och de får världens största hiss av mig!

Jo, bara så att ni vet så började jag med det här inlägget mycket tidigare än ni tror men jag har inte lagt ut det för än nu bara för att det blev en liten breake up när det va dags för middag. Vi åt hemmagjord pizza. Jag ska i alla fall gå nu och jag vet inte om jag bloggar mer för att vi ska snart kolla på en film. Och eftersom jag ska försöka få en bra dygnsrytm så ska jag och Robin nog gå och lägga oss efter det men vi får se... även om jag inte tror att jag kommer ha tid att lägga ut ett inlägg till. Men puss på er i alla fall. God natt om vi inte hörs för än imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0