"Morgon"=ingenting att skriva om...

Hejsan svejsan! Jag har inte så mycket att skriva om. Idag ska jag till norrtälje och shoppa lite. Har liksom inga överdrags byxor och det kan vara skönt att ha nu när det är så här kallt. Men vi ska ju köpa lite mera saker eftersom vi inte bara vill åka fram och tillbaka. Tycker ni att det ska bli roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla kompisar igen? Jag tycket att det ska bli jättekul! Jag längta jätte mycket efter alla!

 

Kom ihåg att det är frågestund och dags att fråga, fråga och återigen FRÅGA!:D Snälla, jag vill att detta ska bli den största frågestunden jag har haft... Hehe, det vill jag ju alltid! Men Kram kram! Nu ska jag fixa med lite annat men jag återkommer sen! Tack till er som läser!:) Puss!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad tyckte du var roligast i London?

Vem var bäst i Dirty Dancing?

Vilken mat var godast?

2010-01-02 @ 13:10:44
Postat av: hanna

hur många katter har du?

vilken är din favoritbok?

favoritämne?

favoritbok?

har du läst ut stunttjejen?

2010-01-02 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0