Fortsättning.

Hej, vi har varit ute i "skogen" och grillat korv. Det är därför jag är ute så sent och svarar på resten av era frågor.:D



Fråga: Favorit maträtt?

Svar: Jag gillar mycket olika. Det beror på. Men framför allt gillar jag lax med limesås potatis. Eller kött med pommes. Samt yakiniku (vet inte riktigt hur det stavas) Det är entrecote med jasmineris och nån sås baserad på soya.




Fråga: Favorit skådis?

Svar:  Asså jag tycker ju att John Travolta är riktigt rolig Men set tycker jag att Julia Roberts är riktigt rigtigt bra, likadant med Sandra Bullock.




Fråga: Favorit artist?

Svar: Många vet ju att jag älskar snook men jag lyssnar också mycket på duffy och sen kan det ju variera lite.




Fråga: Favorit godis?

Svar: Mitt favorit godis är marianne och maltesers. Båda är ju med choklad och då förstår ni att jag också älskar choklad.




Fråga: Favorit frukt?

Svar: Min favorit frukt är nog passionsfrukt. Men jag Tror att darakfrukt som jag faktiskt inte har provat är väldigt gott.




Fråga: Hur var bion?

Svar: Ja, den var rolig! Tack för att du frågar!




Fråga: Vilken bio såg du?

Svar: Jag var och kollade på Alvin och gänget 2 :D.




Fråga: Med vem+ värför?

Svar: Ja, det var lite av en hemlig dejt, jag har ju gjort slut med Calle som han hette för att vi aldrig träffades och sen nästan direkt efter fick jag reda på att han gillar mig. Först till en början tyckte jag mesta att han var jätte snäll och tog honom som en kompis men... aa, ni f.rstår, det är i alla fall lite hemligt. Och värför, det var ju mest för att det var roligt.




Fråga: Har du jobbiga syskon?

Svar: Jag har ju storasyskon så det skulle jag inte säga. Fast brorsan kan vara lite jobbig ibland, skämta och hålla på.




Fråga: Hur gamla är syskonen?

Svar: Min storasyrra fyller 21 i december och storabrorsan fyller 19 i juni.




Fråga: Vad pluggar de?

Svar: Syrran pluggar på högskolan och Brorsan på viktor rydbergs gymnasium.




Fråga: Har du några tips på hur man ska görs om ens syskon är jobbiga?

Svar: Nej, eftersom jag inte har några speciellt jobbiga syskon själv har jag ju inte det. Är dina jobbiga eller?




Fråga: vad ska man göra om de bråkar mycket?

Svar: De bråkar inte heller mycket så jag tror att du borde fråga någon annan om det faktiskt.:D




Fråga: är du bra kompis med din låtsasbrorsa?

Svar: Ja, det beror på, ibland blir vi oense men oftast har vi det roligt tillsammans.




Fråga: hur gammal är han?

Svar: Min Låtsasbrorsa fyllde 12 år den 3 januari så han är bara ett år äldre än mig.




Fråga: vad har du för tips på vad man kan göra på helgerna?

Svar: Det beror på vad du har för intresse, men nu när det är snö ute har jag åkt pulka och skridskor men sen är jag ju mycket med katterna och när det är kväll kollar jag ofta på en film med familjen.




Fråga: umgås du mycket med dina föräldrar?

Svar: Ja, det beror ju på, på vardagarna umgås jag ju bara med dom på kvällarna men på helgerna umgås jag ju ganska mycket med dom om jag inte är med någon kompis.




Fråga: vad brukar ni göra i så fall?

Svar: till exempel idag var vi ju ute och grillade korv, och på kvällarna kollar vi på en film eller bara umgås. Det beror liksom på.




Fråga: har du många kompisar utanför kulturama?

Svar: Ja, min bästis som gick på Kulturama i fyran men bytte till femman till en skola med mera balett, men det är ju såklart, henne träffade jag för första gången i förskolan. Och sen har jag till exempel Klara och Elektra också. M.m.




Fråga: hur ofta träffar du dom?

Svar: Ja, bästisen träffade jag så sent som förra söndagen (i söndags) men jag träffar dom inte speciellt ofta. Tyvärr:(




Fråga: har du varit kär nån gång?

Svar: Ja, jag var ju riktigt kär i Calle dä ett tag, jag är fortfarande kär i honom men eftersom vi aldrig träffas så... Blir det svårt. Men nu är jag ju kär i den nya "mr.x" och eftersom han går i min skola, i min klass så blir det ju kanske bättre denna gång.




Fråga: jag har en kompis som är jättekär i en kille. de brukar prata och så, plus att de är kompisar men han vet inte att hon är kär i honom. vad ska hon göra tycker du? borde hon säga det bara sådär?

tack för en bra blogg!

Svar: Är hon jättekär i honom tycker jag att hon i alla fall snart borde ge honom små vinkar. Men om hon inte är blyg så kan det ju vara skönt att få det överstökat, om han är hennes kompis så borde det kanske inte vara så svårt. Tror du att han kan gilla henne lite mera som vän? Jag har ju själv varit med om att vara kär i en som jag inte vågar säga det till, han kom på att jag var kär i honom när jag skickade ett hjärta till honom på facebook, så om han är lite smart så kommer han snart förstå vinkarna.
Säg snart hur det går för henne! Och tack för komplimangen! 

Det var allt! Kram på er! Förresten, känner för att vara snäll så om någon vill ha en länkning, säg bara till! Kram på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0