Förlåt men jag är på dåligt humör

Hej. Är just nu lite surmulen eftersom Robin är sur på mig bara för att jag inte riktigt gillade en låt som han spelade i mitt rum, så jag sa till honom att jag var lite trött på just den låten eftersom han faktiskt spelat den riktigt mycket de senaste veckorna, då blev han sur och uppfattade det som om jag sa att "om du ska vara här inne så får du byta låt" Fast jag bara sa "jag börjar bli lite trött på den låten." Det är därför jag är på dåligt humör. Kollar på lite videos på youtube i alla fall. Vet inte vad jag ska göra här näst. Vet inte heller vad jag ska skriva, det har inte hänt så mycket idag. Vi har gäster men det är bara vuxna så...
Men jag återkommer snart, ska försöka hitta på något at skriva. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0