Bilder från London.

Heej! Tänkt visa lite bilder från London!:


Vi var så klart och kollade på Big Ben!

"London eye"... det stora parisehjulet i London.

Ekorren vi såg i parken. Eller i försig var det ju faktiskt minst 4 st.

Telefonkiosk utanför vårat hotell.

Drottningens palats, Bucking on Palace.

Jag som sitter på en staty precis vid "palatset".

Och en "sista" bild på mig som sitter på en resturang och är ganska sugen på middag.
Det är ju inte den sista av alla bilder men om ni skulle få se alla så skulle jag verkligen trötta ut er... jag lovar. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej kul att se bilderna från London, Du får berätta mer när vi träffas. Toppengrejen var, tycker jag "Bucking on Palace"en fri översättning torde lyda: sparka på palatset. Jag tror att drottningen skulle gilla det för det är säkert kallt som bara den och apanaget räcker nog inte till att få det varmare, eller vad tror Du???

2010-01-09 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0