:D

Heijjj! Jag är på gott humör idag, eftersom att det äntligen är VÅÅÅÅR!!!!(Iförsig har det varit det en stund redan...) När sportlovet är slut är det tyyyp värdelöst med snö! (jag älskar, och då menar jag ÄLSKAR att åka skidor!) Jag började när jag var 3 år. Eller då började jag åka själv. Innan åkte jag på pappas rygg. Har inget att göra nu, ee, datorn är tröög och tv:n håller ttiep på och uppdaterar nåt. Men jag kan ju blogga. (Det jag menar med att datorn är trög är att på facebook håller den på med något så jag måste VÄÄÄÄÄÄNTA!!!!) Inget tålamod idag:/  Jaaa, annars mår jag bra, ska sova hos mormor och morfar idag, och jag ska snart gå, Gäller att jag hinner allt jag ska göra på datorn innan det. Så ni hinner jag inte blogga. Puss! Löve Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0