Ung09

Hej, jag är ledsen att jag inte skrivit de senaste dagarna men jag har inte hunnit. Jag har varit på klubben. men nu skriver jag. Hoppas att ni gillar min blogg för att jag gillar att blogga. haha, nu sitter jag i lägenheten, den nya, så vi har alltså lite stökigt.=) Men jaja, det blir bättre o bättre.=) i helgen ska jag träffa en bra kompis som heter Klara, hon har namnsdag idag förresten=). Jag tror att vi kommer proppa i oss choklad om vi  är på lördag MUMS! Jag älskar choklad!<3 haha, ja, snart kommer vi köra en frågestund. Alltså nästa gång jag skriver. Men iaf, som ni ser så handlar det här inlägget om nåt heelt annat, nämligen ung09, eller det kalllas ung08 fast det är ju år 2009 så det tycker jag är konstigt så jag skriver 09. Haha slutsnackat om vad jag kallar det för. Iaf, på ung09 har dom jätte mkt kul, men det roligase var nog fun jump, har tyvärr ingen bild men ni får klara er utan. fast jag skulle rekommendera att hoppa om du ej är höjdrädd=) Jag älskar iaf känslan. Just nu är jag inne på spotify o lyssnar på mysik, en jätte bra sida som pappas kompis startade, och eftersom att det är pappas kompis så får jag ju bli medlem:) yes! jag tror att det var allt för mig, hoppas att jag hinner skriva imorgon. Nu ska jag gå in på sf.se o kolla om det finns nån film på bio som verkar intressant puzz, eftersom att jag är en vargfreak:
Visst är den söt!?  

Kommentarer
Postat av: Blenda

Ja, de var söta! =) Är Klara som gick på duvnäs? Hälsa henne i så fall! Jag tror att det heter Ung08 för att riktnumret till Stockholm är 08. Bara så att du vet! så att du slipper undra för det gjorde jag också xD

2009-08-13 @ 10:21:26
Postat av: Klara

Jaså Blenda det var väääldigt länge sen blev litte paff om vi säjer så... Vet du om Blenda har blogg Maja?

2009-08-14 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0