Två dagar i rad

Hej, jag är ledsen att jag inte skrivit på länge men jag var på stranden igår, till sent och sen kollade vi på en film efter att vi hade ätit och så gick vi och la oss. Samma idag, vi kom precis hem från stranden och det första jag gjorde var att gå upp till datorn. Så vi var alltså på stranden två dagar i rad. Det är roligt där, dom har liksom en ute-vattenruchkana, den var nog roligast. Jag hittade inga bilder på det på google och jag hade inte heller med mig nån kamera så jag har inga bilder. Tyvärr, men det heter Ängbybadet i alla fall. Jag har tyyp nästan inte gjort mer än det på två dagar, haha, hoppas man fått mera färg.;-p jag tror tyvärr inte att det här blir ett så långt inlägg men jaja. Ni får nöja er tills jag skriver mer senare eller imorgon, önskar att statistiken kunde öka lite bara, har ej gått så bra dom senaste dagarna:(. Snälla, hjälp mig med statistiken om ni gillar min blogg, jag vill inte behöva ta bort den och det kommer jag inte behöva om ni sprider lite om min blogg så det går bättre. Det kanske är så att designen är tråkig men jag har bett om hlälp, ni kan ju kolla på hennes blogg: www.shms.blogg.se allt är topp där, designen inläggen mm. Hon har vunnit några veckans blogg tävlingar vad jag har förstått, men för mig är det ännu ingen i`de eftersom att MIN design ännu är usel. Men snart blir det bättre. Hoppas jag i alla fall. Men eeh, jag tror att det var allt för mig faktiskt. skriver kanske mer sen, eller så skriver jag imorgon. Får se. Hejdå, puzz, glöm inte att kommentera. Hejdå.
MAJSEN!?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0