tio saker ni inte visste om mig

Hej eftersom att jag inte fått nån fråga så får ni...

1. Jag är egentligen lite allergisk mot pälsdjur-.-
2. Jag är kortast i klassen-.-
3. Jag ÄÄÄLSKAR skolan
4. Jag vill jobba som kock... eftersom att man inte bara kan vara artist-.-
5. Är yngst i familjen
6. Jag gillar inte "barn-mat"
7. Jag älskar chapputchino (eller hur det stavas) och choklad men inte bara chapputchino.
8. Hatar såna personer som ägnar tid på att kränka andra. (fast det kanske är ganska självklart)
9. Sitter inte i mitt rum och bloggar utan på mammas o lotsaspappas kontor (hemma)
10. Vet inte vad jag ska skriva...

Haha-.-.-.- Men jag skriver mera senare, blir tydligen frågestund nån annan gång. Puzz,
^.^


Kommentarer
Postat av: frida

hej jag har frågestund nu så fråga nått!!!!

2009-08-22 @ 23:15:53
URL: http://flimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0