sorry men hann inte

Hej, sorry för att jag gjorde en så dålig uppdatering tidigare men jag var inte på blogghumör just då... men nu chattar jag och lyssnar på spotify. Och bloggar så klart! Jag kommer ju inte hinna skriva så mkt nu när skolan börjar på tors. Men ni hinner ju inte läsa lika mkt eftersom att ni oxå har en skola eller ett jobb att gå till och konsentrera sig på. Men kanske lite ibland på kvällarna... och helgerna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... joo just det jag ska skriva om en person som jag älskar... man kan ju bli trötta på att vara tillsammans hela tiden men en person som ställer upp för mig men samtidigt är snäll mot sig själv och tänker efter, detta tycker jag om många men särskillt om min bästis Ulrika Österlund<333333 Älskar dig, jag tänker oxå samma sak om min kompis Frida, Ima samt Idun och Ella, eller alla personer som håller mig kära. Älskar er... skulle inte vara nåt utan mina kompisar, inte för att dom som jag nämner är bättre än dom som jag inte nämner men jag kan ju inte skriva alla... nu ska jag fika och sen kanske kolla på film eller läsa, men jag skriver mer imorrn. puzz M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0