Småttingarna.

Hej, nu har småttingarna åkt iväg... dom skulle till kolmården men det strulade med rummet och vi bor ganska nära såå dom åkte till oss och sov över. Dom heter Fanny och Nelly, Fanny börjar i ettan och Nelly går säkert på dagis ännu! Lite små lek kamrater men jaja. Jag börjar ju i femman efter sommar lovet.<3 Jag älskar skolan så det kommer bli jätte kul!=) Men ja, iaf, jag har precis ätit, jag fick kyckling med ris(lagade egen mat för jag gillar inte blomkåls soppa som dom åt, dom är mamma lotsaspappa mm.) Japp, iaf... jag beklagar att jag inte skrev i går men jag var somsagt på spa hela dagen, och sen när vi kom hem så åt vi middag och började kolla på en film, sen kom besöket, asså Fanny o co. Nu om min skola...

Namn på skola: Kulturama musikdramatiska grundskola ( kalla det för kmg eller bara Kulturama om ni vill)
 
Inriktning: Dans sång teater musik

Intagningsprov: Japp

Upp till: Upp till gymnasiet (tom gymnasiet) Man börjar i fyran, alltså har jag gått där i ett år!

Det var nog allt för mig;-)
Skriver nog mer sen ska ni se.
Ps. Statistiken har sjunkit! Buhuu!... DS.
PUZZMCE (Maja Cecilia Elfving.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0