Ingen feber idag!

Hej, glömde att skriva igår att jag hade varit hemma hela dan för feber, idag oxå,  jag har ingen feber men det är ju bäst att vara hemma en "feberfri" dag oxå... jag som aldrig brukar vara sjuk... och så händer det nu... fast det skulle ju i försej varit ännu värre om man var sjuk under sommarlovet som jag vet att vissa har varit... stackars er!
 att missa en bit av sommarlovet... SÅ! Nejj! Uch!
Idag missar jag tydligen dansen:( BUHUUUUU, igår missade jag en dag med lekar, enligt kompisarna var  den oxå rolig, roligt för dom... men tvärtom för mig! Får troligtvis åka till skolan imorrn, gympa då tror jag, får ta det lite lungt...
men guuud! Jag pratar ju bara om mig själv... sorry! Hur har ni det och vad ska ni göra den här veckan förutom skola? Jag ska troligtvis och förhoppningsvis gå till din sko... finns många snygga skor där nu! te.x

DS_247714_A.tif DS_247714_B.tifkan liksom inte tro at dom här skorna finns i st.31
Inte för att jag har det men men. Asså jag har inte sån liten st... jag går ju i femman.
DS_249020_A.tifDS_249020_B.tifDom gillar jag oxå.  Haha, har ju helt bytt samtalsämne, men så kan det gå!
DS_248042_A.tifdom blev jag lite förtjust i oxå... fast dom jag gillar mest... dom kommer inte från din sko men dom jag gillar mest är:
This! Finns inte i min st. och jätte höga klackar... men men. Äch, orka prata om skor! Hihi. Fast jag gillar skor... men nu kom vi in på det igen.
Jag borde gå nu. Ska göra nåt annat.Skriver kanske mer sen... tror det, har inte så mkt att göra när man nyss blivit feberfri och ändå är hemma från skolan och man måste ta det lungt annars kanske febern kommer tbx... ännu mindre när man har feber. Hejdå. Ingen dagens outfit på ett tag, ingen webbcam:( ska köpa, om jag inte får, köper jag för egna pengar, har ganska mkt för jag brukar hjälpa mamma med lite sysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0