Hiss eller diss


Kompisar.
En hiss är mina kompisar... skulle ju inte kunna klara mig utan dom/ dig.
En del av mitt liv liksom! Tack för att ni finns!
Dans.
Ett annat posivt "ämne" är ju DANS!  Älskar dans, dansar omkring som en GALNING (kanske lite överdrivet, men men... hihi) till bra musik (när jag inte är sjuk)
Mina djur.
Djuren som bor här på gården, heeeeeelt underbara oxå, synd att dom nån gång dör:(  Lukas dog... en av våra taxar, blev jätte gammal, var ju en av oss, en av oss levande. Det var förra sommaren tror jag. Men döden är ju diss, ska ju inte ta uppp det på hiss! Läger kanske in en låt om detta sen.
Snook.
Snook, bästa rap-bandet ever! Så bra, sjunger bra, och rappar bra oxå så klart! Inte alltid jätte fina ord men det struntar jag i! J*vligt braa! :):) bara två av dom juh men men. Den är från google, det trodde ni väl? Eller huur? Ett tips på låt: Lejonhjärta.
Kanebo.
Kanebos mascara! Jätte bra vatten fast maskis!:
NICE!
Bloggen
En sista hiss är denna blogg eftersom att det är såååå roligt att blogga och jag gör det med glädje. Ibland kanske man inte är på blogghumör, och då kan man ju bara skriva ärligt att  man inte har lust och skriver mer sen:)

Nu kommer nått inte lika roligt, nämligen:

Krig.
En diss är ju så klart krig! Ingen gillar väl krig? Förutom killar som älskar star wars? Haha. Men iaf, uch uch uch för krig! Jag vet vrf man krigar men asså det är ju bara knäppt, man vet ju att det är tyyp 90 procent eller mer att man dör! ICH!
Döden.
Ja, som sagt,döden, en diss för oss levande människor, vem vet, man kanske kommer till himmelen, även ni som inte tror på det... erkänn, det KAN vara så att man kommer till himmelen, ingen levande människa vet ju det... och dom döda kan ju faktiskt inte berätta att, joo, man kommer till himmelen eller, neej, man bara ligger här i graven...!
Sår.
Ingen gillar ju att göra illa sig! Ich för sår! Blä huh? Man kanse gillar uppmärksamheten men asså, det gör ju så j*vla ont!!!
Att vara sjuk.
Att vara sjuk... det betyder inte att jag tycker synd om mig själv... NEJ DÅ! Bara att vara sjuk! Möjligen kan det kanske var lite skönt att vara ledig från skolan, men asså inte för att man är sjuk!

Dissar.
En diss är just dissar, alltså säga dumma saker om nån annan menar jag nu! Det går väl bra att dissa saker eller asså sånt som händer?
Slask.
En sista diss är slask! Kan varken åka skidor eller att dey är torrt, sånt där jobbigt mellanväder! Mitt hatväder i alla fall 


Ja ni, det var det, skriver ett kort hiss-diss inlägg längre fram i veckan eller månaden, nån gång blir det iaf... Hade ju feber igår kväll så jag får stanna hemma ännu en dag! Kommentera gärna!Hejdå, tack för att ni läser... det kanske är lite roligare att skriva nu när jag fårr min design, av www.rebeckaochmelissa.blogg.se TACK!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Usch då, det är jättemånga som är sjuka nu. Krya på dig!

2009-08-26 @ 13:57:41
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Elin

hejjsan ,

hur mår du ? :D

2009-08-26 @ 15:20:34
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Nadja

Sv: Hehe, jag mår jättebra faktiskt. Har det kul i skolan, trivs jättebra. Hur går det för dig i skolan? :)

2009-08-26 @ 17:38:43
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0