Hej och godmorgon...

Hej och godmorgon. Snart ska jag ta bilder på alla  kattungarna så får ni se dom, idag ska okså min morbror hjälpa mig lite med designen. Så får vi hoppas att det blir bra sen.  Sen ska jag lägga ut en annons för att det är viktigt att kattungaarna säljs, annars kanske vi måste avliva dom:(. Det är två kattungar kvar som är till salu. Två killar. Och eftersom att vi redan har två katter innan (mamman och mammans brorsa) Så kan vi ju inte behålla tre katter till, då har vi liksom fem katter. Fast jag ska behålla en. Jag lägger i ett inlägg senare, och annonsen, kommentera järna.
                                                                             Puzz.pz. följ min blogg!


(inte våran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0