Ett nytt år... men som femma!

Hej, idag började jag i skolan igen efter ett långt (och i slutet faktiskt tröttsamt) sommarlov. Detta året börjar jag i femman. Önskar jag hade bilder så jag kunde göra dagens outfit imorgon när vi ska ta skolfotto... men har ingen webbcam och så har jag stökigt i rummet så jag vet inte var jag lagt usb sladden eller minnet. Men förhoppningsvis så kommer den snart fram igen. Idag har jag gjort följande:
Vaknat upp av att mamma väcker mig, får stjus av mamma en liten bit till Alvik (bor inte så kommunalt hos mamma... som på landet) Tar tvärbanan, träffar en kompis som går på efter några stationer, går av vid luma träffar ytterligare två kompisar, pratar med dom på vägen till skolan (nästan alla tar tvärbana till skolan) Sen blir det "kramkalas" när vi väl kommin fram till skolan. Efter lite kramande och pratande går vi in i drama salen... där pratar lärarna lite och sen sjöng dom för oss... haha! Lite roligt... jaa, och sen hade vi typ "upprop" och fick lite papper så... slutade vi. Gick till klubben, var där till kvart i tre... blev hämtad av mamma för att hon hade ändå ett ärende nära där... annars åker jag ju själv. Kommer hem, efter ungefär en timma i bil... eller nått, går ner till katterna lite, pratar lite... och sen går jag till datorn... och det är det jag gjort hittils idag... Gonna ruch! Hejdå, puzzi: MCE.
Fiin vah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0