Åker till pappa ikväll.

Hej... jaa, rubriken säger egentligen nästan allt... jag åker till pappa ikväll kl.9, inte sjuk längre,  SJUUKT SKÖNT! Åker där ifrån till skolan, roligt att träffa kompisarna, jag har ju träffat dom men det känns ändå skönt! Hinner kanske inte blogga varje kväll för att rutinerna är att efter skolan är jag på klubben till fem, åker till pappas jobb... tyyp "hämtar" honom där, vi går och handlar, går hem... asså är inte så långt så vi går, vi har ju egentligen tre samt en som ska säljas... haha, men men, vi/ han lagar mat, vi äter sen går vi tyyp upp till tv:en och kollar på film eller bara nåt tv-program och sen gör jag iordning mig... mina vanliga rutiner tyyp, eller det här året kanske det ändras? Who knows... kanske pappa men iaf inte jag. Skriver KANSKE mer sen... annars hörs vi, kommer hem till pappa ganska sent. Men men. Hejdå. Tack för att ni läser min blogg! PUSS!=)

LOVE IS THE LIFE//
M<333

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Hehe, okej! Kram :)

2009-08-26 @ 20:54:17
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Blenda

Jag är desperat efter ett inlägg!! X)

2009-08-30 @ 14:26:29
Postat av: Johan - känd som jojje

SV tack så mycket föresten! hur många år är du?

2009-08-31 @ 19:43:41
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0